13 juli - händelöp

tyvärr har inte mitt internet funkat på ett tag nu, typ 2 dagar tror jag (..?) på grund av åskan
för de blev typ förstört eller något och de va tvunget att fixas en massa haha
men nu är de iallafall igång igen och så, skönt de!


min dag har jag iallafall spenderat ute på händelöp tillsammans med emma och lite folk
legat på stranden från 11 till 6, alltså 7 timmar vilket de absolut inte kändes som haha
har även badat en massa och haft de grymt nice nice!
när ja kom hem runt 9 drog ja direkt ut och träffade sandra en snabbis,
vi tog oss ett fint snack och en cykeltur i sommar värmen ♥








fyra bilder från idag (13:e juli) - ella & emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0