14 juli

tjenare tjenare

idag var ja ju ute med emma på lysing redan vid halv elva
blev en massa snack, bad från bryggan och stek i solen, super nice !

när jag sedan kom hem drog jag ut och träffade sandra
och ikväll har vi varit ute på lysing där vi bara tog de chill och gick runt och snackade om de mesta
träffade även ellen, emelina, moa, frida och några på korpa så snackade med dom ett tag hehe

... och när ja kom hem vid 9 ungefär tog jag mig lite kvällsmat och satte mig framför datan
kollade ett avsnitt av solsidan och lite av ett paradise hotell(stvn) avsnitt. nice nice
nu tänkte ja se om de va något bra på teven annars ska jag nog lägga mig i sängen och försöka sova

imorgon är de första vis festival dagen åxå, heheehhehe
hörs imorgon godnatt!






två bilder från igår 13:e juli - händelöp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0