21 juli

tjenare tjenare, nä men heej!

träffade ju emma ikväll, & vi drog oss en sväng till affärisen där vi köpte godis
och gick sedan och satte oss och snacka & hade de mysigt.

vi drog sedan och mötte simon & jesper och
drog direkt ut till lysing där vi träffade andreas och admir
och resten av kvällen spenderades där ute, vilket var nice!
innan jag sedan drog hem vid halv 1 ungefär
hjälpte jag emma i hennes rum hehe och ja.. ja e alltid snäll!

nu har jag snart ätit upp hela min godispåse och
börjar få ont i magen så tror de får bli ett stopp med godiset nu faktiskt heh,
ska alldeles strax fixa mig & sedan sleepa tänkte jag.
klockan börjar ju bli rätt mycket så skulle nog vara rätt bra och somna tidigare idag än vanligt,
men får se om ja lyckas med de, tror inte de tyvärr men vi försöker!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0