fet tumme på vädret

dagen började med att jag vaknade upp i ett rum med temperaturen 300grader(..?)
fattar inte hur de helt plötsligt kan bli så satans varmt, typ afrika eller något helt sjukt!
när jag och sandra var klara drog vi iallafall ner till vff där vi kollade lite matcher ochsånt
tog oss även en runda hem till mig och fikade lite och sedan även ut till lysing

vi drog senare tillbaka & kollade lite mer fotboll och träffade lite folk&så
blev sedan käk och en snabbis ut till lysing och sen hem till sandra där vi
bara satt på altanen och åt glass och snacka om allt, och vädret är verkligen super nu alltså
men kan bli lite för varmt ibland men ska inte klaga för de e iallafall bättre än snö hehe

lägger upp några bilder från idag åxå
och nu ska fixa mig & sedan ska jag lägga mig i sängen och försöka sova om de nu inte är alltför varmt
hoppas ni haft en bra dag, för min har varit toppen! hörs











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0