heh

känns som att uppdaterningen varit lite dålig nu
men men sånt som kan hända


igår träffade jag emma, becca, hising och nilzen
jag blev även nattgäst hos becca och vi glodde skräck film & käka godis som vi köpt, nice!
på morgonen drog vi te med en till film " uptown girls " as bra verkligen enligt mig

vi besökte även stan en sväng där vi inhandlade oss varsin ring hih
och drog oss även ett fint häng ute på lysingsbadet med godis, skratt och mycke snack osv heh

åkte hem vid halv 10 eller ngt(..?) och har iallafall hunnit duscha och så ikväll
och nu känner jag att klockan är väldigt mycket 01.28 huhu
måste sova nu annars kommer ja sova bort hela dagen imorgon och sånt gillar vi inte

så sova är vad ja ska göra nu och hoppas eran dag har varit lika nice som min, gonatt!

Kommentarer
Postat av: kajsaa

sv: tack sötis!

2010-06-22 @ 13:34:05
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0