hemma igen

tjenaa, im back

nu är jag hemma igen vilket är ganska skönt, "borta bra men hemma bäst" som man brukar säga
men veckan i spanien har verkligen varit super duper men vädret var inte det allra bästa alla dagar
men det funkade ändå för då solen gömde sig bakom molnen blev de en massa
shopping inne på de mysiga gatorna i calella " caleja" som staden hette vi bodde i
& när solen tittade fram sprang vi så fort som möjligt ner till stranden och hade de nice nice!

kameran följde ju med mig och fick till med 1273 kort exakt
eftersom de va första gången för mig utomlans var det ju massa nytt jag fick se & som kom på bild!

och för er som ville veta blev det lite mer än 86 timmar i bussen dit & hem
trodde de skulle bli sjukt segt men de var de faktiskt inte,
för med fint folk i bussen och massa besök i olika städer i bland annat frankrike och tyskland gick det ganska fort.

bilder kommer lite senare ikväll om ja hinner lägga in dom annars kommer de imorgon
och kommer nog komma lite kort då och då eftersom att de e en hel del.

vi höörs om ett tag puss


Kommentarer
Postat av: anonym

saknat dig

2010-06-14 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0