tisdag 22 juni

hellluuu

idag träffade jag emma ett tag på dagen
vi tog lite kort och snackade ochså, vi åkte även och beställde kort och kollade tepeter hah

vid halv 7 åkte jag och mötte en hel bunt fina brudar
vi drog oss vidare till korpa där vi grillade, snackade och träffade lite mer härligt folk, nice!

kom hem runt halv 12 ungefär och nu ska ja alldeles strax sova
för jag ska upp tidigt imorgon för min minsta lille bror har avslutning på dagis så ska dit och kolla
så måste upp vid 8 senast och måste hinna sova lite inatt iallafall så känns som att sängen blir perfekt nu!

hoppas ni haft en über nice dag för de har ja haft, gonatt♥

& juste drar mig ju till karlskorna imorgon
och kommer inte kunna blogga något under dom dagarna så uppdateringen kommer ligga i botten
kanske hinner med något imorgon innan vi åker annars blir det på söndag när ja är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha precis. dissar mig på midsommar, tack ella :(!

2010-06-23 @ 01:00:07
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Okej tack :D

jo allt är bra , självdå?

2010-06-23 @ 14:02:03
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0