.

hej hoppsan

var ju som sakt på min brors avslutning förut,
när de var slut följde jag med mamma till affären och sedan hemmåt

och ikväll har jag duschat och bara tagit det lugnt
imorgon äre skolavslutning och gissa om ja e glad (..?)
känns som att vår stad är lite efter för alla andra har ju typ redan slutat hah
men ska bli redigt nice med lov nu alltså !

men nu väntar sängen som alla andra dagar vid just denna tiden, grymt ju? haha nä skoja
fast ja skoja inte om att ja skulle sova så de ska jag ta och göra nu
hoppas ni får en bra skolavslutnings dag imorgon och ni andra en bra sommarlovs dag om man säger så? hihi

men vi hörs nog något imorgon kan ja tänka mig, gonatt!


spanien - random pic

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

piercingen från guldfynd :)? okej ja fin ären :D!

2010-06-18 @ 16:14:09
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0