17 juni

tjeeeena
efter en skoldag på ungefär 1 och en halv timma åkte jag ner till stan och mötte sandra
jag inhandlade mig en midje kjol och ett linne som jag lägger upp bild på sen

jag mötte senare emma som ja saknat som tusan
vi drog till med fint snack och glass vilket var väl behövligt, inte träffats på åratal känns det som
blev även en promenad ute i de fina vädret, träffade även på alexander och snacka med han ett tag
och sedan även linnea sara och josefine en snabbis
vi fick även till med en hel del redigt niceiga kort som ni ser ehehe

hon drog för ett tag sen och nu ska jag äta och sedan på min brors skolavslutning
ikväll händer väl annars inget speciellt, duscha & fixa inför imorgon bara eftersom det är skolavslutning :D
hoppas ni har en super dag, här är vädret as nice & typ 28 grader som gillas till max!
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0