dålig uppdatering i know

hej hej och hej igen

förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen den här veckan,
har inte suttit någonting vid datan och har inte haft tiden.
men iallafall så har min prao börjat,
jag och irini är på sahara och det är faktiskt helt okej :)
väldigt mycket disk och så kanske men men
har även blivit skrämd haha
raymond (kocken) sa att jag skulle gå och hämta 4 smultron loka i stora kylen
och självklart gjorde jag det lixom, man vill ju göra sitt bästa eller va man ska säga
men iallafall så va det as mörkt när jag kom ut i hallen och då fatta ja att något va fel
och när jag öppnar dörren in till kylen hoppar en som jobbar där upp ur en stor svart plast säck och skrämmer livet ur mig haha,
skapligt pinsamt men kul med lite roligt folk :D


den helgen som nyss har varit spenderade jag ju i kalmar hos pappa
blev firad av släkt och så och fick
en massvis fina paket som jag lägger upp bilder på imorgon :D

och i veckan har jag inte gjort så jätte mycket,
spenderat fritiden tillsammans med min underbara vän sandra,
och vi har våra planer och våra fina häng kan ingen slå!
im nothing without you babe, friends through thick and thin
you are a part of me
I LOVE YOU



slänger även in 2 sommarbilder från semestern med ellen min saknade vän
en sommar som var något så sjukt bra ♥


blondiner - ella och ellen, sommaren 09 grönalund
man får väl bjuda lite va, och coolast vi vet :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv; haha, varå du är bara 14? :p

2010-03-18 @ 23:06:30
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/
Postat av: emma

haha, ojj. har inte sett de , ska ändra på dirr =)

2010-03-18 @ 23:10:31
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/
Postat av: emma

sv; hade visst bara ändrat att ja jag var född 1995 fast inte ändrat datum så det stog att ja fyllde år den 31 januari ;)

2010-03-18 @ 23:22:36
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/
Postat av: SANDRA

älskar dig min vän,

utan dig är ja ingenting ska du veta !

älskar dig grymt mycke ♥

2010-03-19 @ 16:57:35
URL: http://sandraaringdahl,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0