god morgon sitter i skolan och har musik,...

god morgon sitter i skolan och har musik, lyssnar på redovisningar oså och ja går redan redovisat så ja e klar, tur de hihi igår blev de ingen data för min del och heller inget blogg inlägg som ni kanske märkte men iallafall. hade dans direkt efter skolan, följde sedan med sandra hem där vi fixade oss och chillade med musik osv.. vi drog oss senare ut och roade oss som vanligt alltid fint och gick sedan tillbaka hem till sandra där vi kollade datan och lyssnade på ännu mera musik och började tänka på sommaren som snart är här, fett najs! men jag drog mig sedan hemåt vid 9 nån gång, duscha fixade och åt lite sen gick jag och la mig ganska tidigt typ kvart över 10 eller ngt för va väldigt trött som vanligt men aa haha :) idag ska jag träffa sandra som vanligt de oxå, får se va vi hittar på kanske ska träffa några och så men de märker vi. hoppas ni andra får en bra dag puss


Kommentarer
Postat av: lovisa

hejsan, rösta gärna på mig som månadens blogg :)

http://aalexandrat.blogg.se/2010/march/rosta-pa-manadens-blogg-pa-sondag-sa-avsluta.html#comment

jag är nr 6

2010-03-31 @ 22:13:41
URL: http://lovizil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0