gör ett försök idag oxå med att blogga...

gör ett försök idag oxå med att blogga från mobilen. så aa idag vaknade jag iallafall runt halv 11 ungefär eftersom att jag somnade vid halv 3 igår vilket inte va så bra men tiden går så fort när man sitter vid datan osv.. men när jag vaknade fixade jag mig snabbt och följde sedan med familjen till stan och så, gick sedan en promenad hem och sedan en sväng tillsammans med mamma och jenny trevligt trevligt. kom hem och duschade och nu har jag precis ätit och jag ska snart möta sandra och lovisa tror jag och ska även äta lite vofflor senare eftersom att det inte blev några på voffel dagen. och ska även sova hos sandra i natt tror jag, fett najs hih men vi hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0