ella & emma ya0

coolast vi vet :D



helt okej lördag
vaknade väldigt tidigt, kvart i 8 av att min bror och min kusin sprang runt och hoppade på mig:(
iallafall så följde jag med mamma och dom ut en säng,
inhandlade även en skjorta som de kommer bild på imorgon eller något sånt
annars har ja inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt och så.
solade även en sväng med emma,
köpte godis till kvällen och fixade lite i lokalen som vi ska va i imorgon efter min konfirmation i kyrkan..
har även duschat och fixat sånt som behövs, känns alltid lika bra ;)


är väldigt trött just nu, har varit det hela dagen nästan men känner att ja
behöver sova så blir nog snart att göra det
ska ju vara i kyrkan imorgon vid 9 så måste orka upp.

ni får ha det bääst så skriver ja nog något inlägg imorn kväll, puss

Kommentarer
Postat av: emelina

sötis, ses sen på din konfa :)

2010-05-09 @ 09:28:39
URL: http://emelinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0