hemma nu

tjaaaba tjena va!
kom hem för lite mer än en halv timma sen ungefär
har haft sån dära utedag med enheten och varit på bondbacken ute på gränsö, långt åt helvete
tog en evighet att cykla och blev skapligt trött av alla uppförs backar men men
där ute chilla vi mest, spelade brännboll, grillade och kollade på folk som bada,
dock jag glömde mina badkläder så blev inge bad för mig, typ bara några killar som bada hah

cyklade med amanda och ebba hem som ja gjorde på vägen dit oxå
och nu sitter jag här och lyssnar på bra musik och väntar på sandra som strax kommer
vi ska väl fixa ochså lite och typ bara ta de lugnt, ska även packa och så sen.
eftersom att vi åker till kalmar redan imorgon, nice nice!

nu ska jag ta mig något att äta, hörs!


bild från igår 18/5 - emma & ella

Kommentarer
Postat av: emma

ella vafan :(

2010-05-19 @ 21:29:13
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0