uppvisningen

hade som en liten dansuppvisning på stan idag
va nån kultur dag eller något så vi visade upp vår dans:)

sandra följde med och de är även hon som tagit korten
inte så jätte bra kvalitet kanske eftersom att vi rör oss hela tiden men dom duger, eller (..?)


nästan alla hade converse fast i olika färger som ni kanske ser, grymt!


efter uppvisningarna ( eftersom vi hade 2 ) drog jag och sandra oss runt på stan ett tag
vi fixade med lite skolavslutnings kläder till henne och jag la även undan en bikini som ja måste köpa!

nu har jag ätit och så och ska strax möta henne igen & vi ska ner till stan och kolla balen
men vädret är typ upp & ner, regnar och åskar ena sekunden och sen är det strålande sol & blå himmel, lustigt.
bara och hoppas att det håller sig tort för och vara blöt är inge kul:)

nu ska jag dra mig så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0