tisdag 9 november

åkte ju som sakt och tog spruta förut och de gick faktist väldigt bra
fick även med mig 2 doser drick vaccin som jag ska ta innan jag åker också hehe
och förut sa ja ju att jag inte skulle på dansen men drog faktist dit ändån och är glad att jag gick dit 
efter dansen tog jag en promenad hem tillsammans med malin och träffade även på några pluttar på vägen
mamma hämtade mig nästan direkt sen och resten av min kväll bestod av
pluggplugg och pluggandet gick faktist väldigt bra idag *stoolt* hehe

är det bara jag som tycker att vädret idag varit förfärligt(..?) regnat hela tiden, NONSTOPP verkligen 
inte de roligaste direkt och hellst inte utan cykel då man får gå överallt buhu..

men nu ska jag lägga mig i sängen och sovaaaaa, vi hörs imorgon
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0