onsdag

hann inte med nått inlägg igår, eftersom ja träffade malin en stund efter skolan och vi hade sedan dans
och jag gick sedan från stan ända hem i snöööstorm. väl hemma duschade jag och åt och pluggade sedan 
"hela" kvällen ända tills jag blev riktigt trött o somnade gött i min säng runt 1 eller något :D

idag när ja vaknade va de ännu vitare ute och blev nästan en kamp att ta sig till skolan 
eller okej då de va de inte men de va mycket jobbigare att gå i snön och sedan ha massa snö som blåser på en huhu
skolan var väl iallafall som vanligt, förutom att det kom lite flygande snöbollar i matsalen och springande lärare

mamma var lite snäll som hämtade mig efter skolan så ja skulle slippa gå hem hehe
och nu hemma har ja bara käkat och tagit det lugnt. har inget direkt planerat idag/kväll så får se va som händer.
skulle egentligen gått på sån där linje grej nu vid halv sju men tror inte ja kommer välja de programmet ändå så känns onödigt att åka dit och lyssna när man isåfall kan kolla på internet eller i dom bökerna vi fått!

men nu ska jag nog se om de finns något att baka eller något för blev akut sugen på kakor hehe
vi hörs om ett tag eller lite senare eller jo senare blir de nog skulle ja tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0