dålig uppdatering mmmMMmm

igår (tisdag) var ja i skolan som vanligt
efter skolan åkte jag hem och åt lite snabbt och
åkte sedan och mötte becca i regnet och vidare ner till stan där vi var ett tag

vi hade sedan streetdans och kan säga att de verkligen var kul att börja igen
dock hade vi fått byta grupper oså men tyckte gruppen var ganska bra faktiskt och
eftersom becca även kom i den gruppen vare bara NICE hehe

när dansen var slut tog vi oss en promenad hem. jag drog ut och mötte sandra
och var med henne hela kvällen. kom hem vid tio nån gång och tog mig direkt en dusch,
fixade även lite saker och gick sedan och la mig och klockan var väl 12 då eller något(..?)


ella - 25:e augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0