ellas helg

fredag
åkte hem till amanda där vi åt pangkakor och kollade one tre hill
vi träffade även ebba och josse vilket var n.i.c.e!
på kvällen blev de film "coyote ugly" och goodis käkande hehe

lördag
drog en sväng på stan med sandra
fick med mig de ja visade förut. två tubkjolar en magtröja och ett armband
jag träffade sedan emma lisa lisa.a fredrik carl moren och ludvig.

kvällen spenderades hemma hos carl tillsammans med han emma lisa ludvig och moren
blev en massa film, snack och sååååå. rätt grym kväll!


söndag
vaknade upp bredvid en fågel(..?) & emma hemma hos carl
vi var väl där i några timmar kanske innan jag emma och lisa åkte hemåt

hemma gjorde ja knappt nån ting. åt lite ochså bara och fixade
träffade sandra vid halv 6 ungefär och där blev de en himmla massa snack som vi alltid är bra på hehe
tog mig även ett litet snack med jesper innan jag drog mig hem och duschade oså

nu sitter jag här och ska snart krypa ner i sängen
imorgon börjar skolan igen efter en superduper helg. har även skolfoto imorgon
får se hur de blir haha men kan redan nu säga att de kan bli rätt (N)


vi hörs imorgon. GODNATT!



2010 09 04

Kommentarer
Postat av: sandra

pullaaaaN

2010-09-06 @ 18:29:49
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/
Postat av: kajsaaa

sv: åh, tack! :)

2010-09-06 @ 18:37:32
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0