måndag 20 september

vaknade alldeles försent idag kändes de som så fick skynda mig lite extra till skolan
och skolan var väl helt okej. hade ingen bild så fick håltimma i 2 och en halv timma
så drog ner till stan med ebba ellen amanda och lite killar i klassen
träffade även moa där nere som va ett bra tag sen jag såg!

slutade vid 3 och därefter drog jag mig hemmåt och hade sällskap med emma linnea sara och tim
hemma åt jag och fixade lite och drog mig sedan och tränade tillsammans med
emma och kom nyss hem typ, eller aa de va en timma sen haha men har iallafall ätit och så nu och
ska försöka somna skapligt ikväll vilket ja inte kommer lyckas med men gör ett försök!

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Nejnej, hihi du som är Ellinore :*

2010-09-20 @ 21:48:31
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Moa

puss :D

2010-09-21 @ 14:53:55
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0