tisdag - becca & dans

2010 09 07

skolan var helt okej idag faktist rullade på som vanligt ungefär
efter skolan tog jag mig hem rätt fort tryckte ner en macka i magen och mötte sedan
becca och vi åkte ner till stan.
hittade mig lite ringar som jag visar sen
och även en
jacka för lämnade tillbaka den andra blåa som ja visade om ni minns de(..?) he-he
så funderar starkt på och köpa den här faktist, har lagt undan den tills imorgon
får väl se om den följer med mig hem vilket ja nästan tror

vi drog oss sen till dansen och kan säga att de verkligen är höjdpunkten på veckan, finns inge roligare!
efter dansen tog ja en cykel tur med becca hem och massa snack. väl hemma åt ja lite oså

och ska nu ta mig en dusch om ja inte drar ut i springer först?!
men tror de har blivit för mörkt för att ja ska våga dra ut i skogen och göra de själv så hm.. nae skippar de ikväll. kanske blir imorgon eller något sånt i istället!

hörs om ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0