fredag

kvällen spenderades med emma först en stund ute då vi fotade lite sedan idoltittande och
lite senare drog vi oss ner till stan där vi träffade lite folk och så
tog oss även ett liten käk-häng på åhmans med milschake och pommes gött!
satt även och snackade med linnea vendela sara och embla.

kom hem för hm.. inte så länge sen (..?) max en halvtimma typ och
nu ska jag fixa mig och dra mig mot sängen som väntar!

sandra drog helt plötsligt till stockholm idag med sin familj och lämnade mig här.
vi som planerat våran helg så himla bra men nae. blir inte så utan de vi planerat tar vi en annan helg!
ska istället träffa emma äre tänkt och va vi ska göra har ja inte en aning om nu men de tar vi imorgon hehe
hoppas ni haft en toppen dag för de kan ja nog kalla min.
godnatt


avslutar även denna dag med 2 grymma camisar från igår HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0