just a dream

emma och jag gjorde ingen stor grej utav dagen precis
utan vi käka lite hemma hos henne först. tog oss sedan en sväng till affären där vi köpte chips osv
och blev sedan en kväll med film (never back down & jake va rätt snygg alltså hehe)
musik snack kort och skratt och kvällen blev rätt nice faktist!
tog oss lite senare en promenad oxå och ja kom hem för typ 2 timmar sen ungefär

har sjukt ont i huvudet, myggbett över hela benen och är skapligt trött.
så funderar faktist på och sova. klockan e ju trottsallt lite över 2 redan

tror faktist de blir så. drar mig till sängen och försöker sova
ska även försöka komma upp lite tidigare än 1 imorgon hade jag tänkt!





,

tänker på saker ja inte borde tänka på men som ja bara inte kan glömma.
tankarna om dig kommer upp i mitt huvud gång på gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0