måndag 4 april

efter en riktigt skön dag i skolan drog jag och fyra andra brudar och tränade, därefter drog jag mig hem och åt och fixade lite. min kväll spenderade jag sedan nere i stan och på mejeriet tillsammans med malin och lisa, träffade även pojken min och annat härligt folk där nere, super bra kväll enligt mig! kom hem för typ lite mindre än en timma sedan och ska bara äta upp min kvällsmat nu och sedan lägga mig i sängen och kolla på lite teve. förmodligen NAVY CIS eller va de nu heter, bra är de iallafall!

vädret var ju även hur toppen som hellst idag och de kändes verkligen som vååååår och jag har även tänkt på att det inte är sådär jätte långt kvar till sommaren (?!) man läääängtar ju bara lite! hä-hä

Kommentarer
Postat av: AGNES

Jag har frågestund på bloggen, så skriv gärna en fråga!:)

2011-04-05 @ 21:09:15
URL: http://agnescesilia.blogg.se/
Postat av: emma

har frågestund på bloggen så fråga gärna något om du har lust :D!

2011-04-08 @ 21:09:32
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0