måndag

efter skolan gick jag hem och käka oså och därefter drog jag mig upp till kvännaren där ja träffade ett gäng brudar - josefine, amanda, ebba, ellen och moa. så min kväll spenderade jag tillsammans med dom och kunde inte blivit mer nice än så! käkade massa gött, skrattade och snackade för fullan rullan - ett litet sent födelsedags fir för oss februari och marsbarn!

kom hem runt kvart över tio och har nu pluggat in lite tyska glosor i huvet eftersom ja glömt bort dom.. men nu sitter dom där dom ska sitta, super! nu ska jag tvätta ansiktet och sedan krypa ner i sängen min.
min dag har varit suverän, hoppas eran varit detsamma - godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

puss påre gulltullan :D

2011-04-12 @ 16:28:50
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0