whip my hair

Har hunnit med rätt mycket idag, både gått i skolan där nationella fick bra och filmen var helt okej. Varit i stan med tre härliga brudar - ellen amanda och ebba. Har även solat, dansat och träffat malin och oskar ett tag. Vädret har ju varit toppen idag också så rasterna gick ju åt till att sitta i solen och bara steka, låter inte helt fel eller hur?

Nu sitter jag här med en varm vetekudde runt halsen eftersom ja råka göra något med nacken när ja dansa förut så har rätt så ont nu, typ som när ja hade nackspärr, eller nä inte riktigt men nästan. Hade dock tur att de hände när vi nästan precis slutade, för annars hade ja inte kunnat dansa överhuvud taget, så tur i oturen där!

Ska strax dra ma mot sängen och sova, imorgon beger jag mig till kalmar där jag ska vara över påsk så kommer hem på söndag eller måndag! Men nu stängs mina ögon snart ihop så tror nog de är dax att stänga av och göra färdigt för sängen, ska bli riktigt skönt och bara sooova och även kunna sova lite länge imorgon! Men iallafall, hoppas ni haft en brabra dag - godnatters!

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Nej men jag håller med, skulle inte sitta fel att få träffa dig heller - känns som att det vore på tiden nu!



Hihi så snällt av dig, tack så mycket sötis :) puss

2011-04-22 @ 01:00:27
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Moa

gullefis :D

2011-04-22 @ 12:53:54
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0