Ur usel uppdatering - jag vet.

Anledningen till att jag inte bloggat ochsådär nu i veckan är för att jag varit nere i Karlskrona och jobbat igen. Men nu är mina sommarjobbs veckor över och det känns faktist galet bra! Det känns dock inte lika bra att sommaren snart är slut?! Tiden bara springer iväg nu för tiden.. Så här fort gick inte tiden förr, för typ några år sedan eller något(..?) eller vad säger ni? Aja hade iallafall ännu en toppen vecka nere i Karlskrona/Rödeby tillsammans med bästakusinen. Så kan inte påstå att jobbet varit sådär jätte tråkigt precis, men jobbigt har det varit vissa stunder, men det är väl så de ska va eller hur? 

Slutade ju iallafall jobba i fredags och jag åkte då upp till Kalmar för att träffa pappa ochså. Vi gick bland annat och lyssnade på Europe som spelade vilket var trevligt! Pappa sjussade sedan hem mig på lördagen eftersom jag köpt med mig lite grejer hem till rummet som nu nästan är helt färdigfixat! Träffade Emma och Lisa i Lördags också när jag kom hem, vi kollade på filmen "Sydney White" ochsådär. Blev även någon promenad och behövligt snack med Emma senare på kvällen!

Igår (söndag) var jag bara hemma hela dagen, fixade i mitt rum som näst intill är klart nu, bara lite små plock kvar. Kan visa en bild på hur det ser ut när det är klart eller något sånt, glömde dock ta kort på hur det såg ut innan men resultatet kan ni iallafall få se he-he! Min saknade pojk kom även till mig senare på kvällen vilket var trevlans! 

Nu har jag iallafall gjort mig hemma stadd igen eller hur man nu ska säga! Gick upp tidigt tidigt idag för att åka till frisören och klippa mig så nu är jag nyklippt och det känns bra! Bara färgningen som saknas! Men de ska fixas till nu i dagarna tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0