"To win my love."

Men gud vad fint väder vi har idag! Eller kanske inte va? Det bara regnar och regnar, just för att man planerat in lite roligheter idag, typiskt! Aja finns inte så mycket att göra när inte vädergudarna är med oss haha.. Agaton drog iallafall för ett tag sedan och tror faktist inte jag ska göra allt för många knop idag! Ska snart äta och sedan tror jag nog att jag sätter på en film eller något sånt! Mycket annat finns de väl inte och göra när regnet öser ner, men att bara vara hemma och ta de lugnt kan också vara skönt ibland! Eller det tycker jag iallafall, finns ju dom som inte gör.


En början på filmen "Rosa the movie" som vi kollade på igår - gudars vad jag älskar dom filmerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0