Dag 01

En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

Tagen för några dagar sedan.
1. Jag är rädd för mörker.
2. Jag hatar folk som ljuger och är allmänt falska.
3. Jag äter nästan allting, är alltså inte kräsen.
4. Jag tror på allt som har med andra/spöken att göra.
5. Jag har varit riktigt kär två gånger.
6. Jag längtar till sommaren något så sjukt.
7. Jag har endel tvångstankar, tex att jag måste lyfta på toa locket två gånger, ta första glaset i skåpet från vänster osv.
8. Jag är mig själv och försöker inte vara någon annan.
9. Jag älskar att dansa.
10. Jag hatar småkryp såsom myror och spindlar.
11. Jag föddes i Kalmar vilket är en stad jag verkligen älskar.
12. Jag är 159 långa centimeter lång.
13. Jag älskar att köpa kläder.
14. Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner eller min familj.
15. Jag skulle vilja vara milljonär.

 


Kommentarer
Postat av: Moa

sötkorv!

2011-12-14 @ 17:26:59
URL: http://mowva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0