18 december - 4 advent

- Dåliguppdatering

I fredags spenderades ett par timmar på stan tillsammans med Emma då vi bland annat fixade med julklappar! Efter lite tacos med familjen spenderade jag sedan kvällen hemma hos Oskar tillsammans med honom Agaton och en annan Emma.

Jag befann mig nästan hela gårdagen (lördag) i ishallen där jag kollade match oså tillsammans med Emma och även Linnéa. Blev även så att jag satte på mig ett par skridskor och åkte allmänheten. Kan ju vara riktigt kul! 

Idag har jag kollat min brors match och även en annan. Träffade Emma där ett tag också och därefter har jag ätit god mat med familjen, funderat på att plugga men aldrig redigt kommit till sak, kollat på bridget jones dagbok och kvällsfikat lite!

Nu hade jag tänkt att hoppa i säng. Imorgon är det måndag igen vilket innebär skola och även sista skoldagarna innan jullovet och tack gode gud för de ungefär! Hoppas ni haft en toppen bra helg, min har iallafall varit bra, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0