fredag 18 februari

jag nattade hos malin inatt (torsdag-fredag) och imorse vaknade vi rätt tidigt och tog oss en promenad hem till mig och där imellan var vi även förbi skolan en snabbis där ja blandannat träffade agaton. efter typ en halvtimma hemma hos mig drog vi med bussen ner till stan. vi kollade baletten på bryggare - grymt duktiga! vi tog oss även lite gött käk på mc donalds och sedan en promenad hem till malin. vid 5 gick vi ner till mejeriet för dans vilket var nääääjs. jag fick efter de sjuss hem av mamma. en skapligt trött ella.



bilder från baletten - eftersom man inte fick använda blixt fick bildena bli såhär hihi


dagens käk - hamburgare utan ost, ketchup och vatten


gölliga mallan-N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0