sjukling härva

jag är sjuk sjuk sjuk sjuk och ännu mera sjuk
imorse vaknade jag av att jag inte kunde prata, min hals gjorde jätte ont.
tog tempen och de visade sig att jag hade över 38 närmare 39 graders feber. inte ok!
hela kroppen gjorde ont och jag kände mig allmänt konstig så de var inte äns påtal om att jag skulle gå till skolan

mina små droger idag har varit tabletter, glass och te vilket har gjort att jag mått en smula bättre.
har kollat barnprogram och våra bästa år på teven och kolla på teve brukar ja inte göra ofta alls
mamma tycker att jag ska lägga mig och vila lite eftersom jag inte mår bra, men jag kan inte ligga stilla
om jag inte ska sova. får typ panik om jag sover på dagen och mår bara sämre då.

men de kan ju aldrig vara fel att göra sånna saker jag aldrig gör annars och som egentligen behövs göras
även att min kropp egentligen inte orkar så de är vad ella sysslar med när hon är sjuk och borde ligga i sängen och sova hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0