..

hämtade upp becca på vägen ner till stan och dansen gick suveränt och kul att även den börjat igen vill ja lova
efter dansen tog jag och becca en promenad hem med massa snack, mycket fint!
när ja kom hem käkade jag lite och tog mig sedan en dusch och efter de har ja inte gjort så jätte mycke,
kollat efter lite kläder, snackat med pappa och tagit de lugnt bara

nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa hade jag tänkt, men hur de går får vi se
lär väl va fast här ett tag till och sen kommer mina ögon va för trötta för att se texten i boken (..?) GODNATT


sandra och ella sommaren 2010

Kommentarer
Postat av: sandra

love u <3

2011-01-19 @ 20:09:13
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0