Fredag och sommarlov!

Nu så är mina två jobbveckor avklarade och om jag ska vara ärlig är jag faktist nästan helt slut. Har nog inte varit så här trött på ja vet inte hur länge, men det gäller ju att jobba för sina pengar och det är vad jag har gjort! Nu har även jag äntligen fått sommarlov på riktigt och det ska bli så galet skönt kan jag lova er! Stannar kvar här nere i några dagar extra eftersom att Alexandra min kusin konfirmerar sig på söndag och då stannar jag ju självklart kvar här nere tills dess, så är hemma på söndag kväll eller på måndag någon gång och då ska jag försöka ta mig tid till bloggen ochsådär som jag sakt! Ligger just nu i Amandas mysiga säng tillsammans med henne och bara pratar i väntan på att maten ska bli klar, och ikväll blir det grillat och det kan man ju inte annat än bara gilla eller hur? hehe! Hoppas ni mår bra, vi hörs antingen något mer i helgen eller när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0