Ain't no mountain high enough

Igår träffade jag Emma, Lisa och Emmy och vi fixade mat och sådär inför kvällen innan vi sedan drog oss ut till nån camping i Piperskärr där även ett gäng grabbar var. Vädret blev ju till viss del kaos ett tag men var ändå rätt så mysigt samtidigt som jag var en aning rädd då det åskade som attsingen haha men hade iallafall en vråål bra kväll/natt. Drog hem vid 3 någon gång då Emmas mamma var snäll och hämta oss! Några bilder oså från kvällen kommer upp så fort jag fått dom utav Emma!

Har fått höra att min blogg har blivit konstig med inlägg ochsådär och varför den har de vet jag inte. För mig som använder Mozilla Firefox är det helt normalt men i dom andra webbläsarna är de typ kaos (..?) Men ska försöka fixa till det på något sett för sådär ska det inte få se ut länge till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0