Kalmar 8 - 11 juli

I fredags åkte jag ju ner till Kalmar där vi firade pappa som fyllde år, vi åt goda tårtor och allt sånt där som hör till. På lördagen drog vi "pappa familjen" ut och solade och badade på nån härlig strand och senare på kvällen kom min pojke som jag inte hade träffat på 3 hela veckor. På söndagen tog vi oss en runda på stan, vi käkade glass i hamnen, grillade, gick på bio "Super 8" och tog oss även nån promenad och lite sådär. På måndagen drog vi sedan rätt tidigt med bussen hem till Västervik!


Två bilder från helgen som var galet nice!


Filmen var vrål bra, eller iallafall enligt mig, så som ja brukar säga "ni som inte sett den, se den!" ni kommer inte ångra er!

Kommentarer
Postat av: claudia

måste se den !

2011-07-18 @ 18:20:02
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0