Hey, girl, you know you drive me crazy

En liten promenad blev istället till en långpromenad vilket var riktigt skönt, en hel del snack fick vi till också! Bra avslut på det här lilla "mini lovet" som alla kallat det. Kan bara säga att dessa dagar varit dom bästa på redigt länge. Vädret har varit på topp och jag har träffat underbara vänner och annat härligt folk! Går inte annat än att bara gilla de.

Nu ska jag ta och krypa ner i min säng. Klockan är snart ett och borde ligga i sängen för länge sen, men ellinore har alltid varit duktig med att dryga sig kvar vid datorn så va gör man liksom. Det är ju jag själv som får ta smällen imorgon då jag knappt kommer kunna ta mig upp ur sängen eftersom att det är skola vilket betyder att jag ska upp tidigt. Men att de är skola gör inte mig sådär jätte mycket, sista veckan tillsammans med klassen, sista hela veckan på Ludde, och kan ju inte tro att de kommer bli så där jätte jobbiga lektioner heller då allt plugg osåntdära redan är inne.

Hoppas erat "mini lov" har varit lika bra som mitt! Kan ju säga att det var skönt att komma hem från värmen nere i Kreta eftersom det nästintill är lika varmt här. Eller okej, inte redigt men de duger gott och väl, eller hur? Men som sakt, ska försöka sova oså nu så jag på något sett orkar upp imorgon, ni får sova så gott så hörs vi imorgon - nattinatt godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0