I Karlskrona - Rödeby

Sitter just nu här tillsammans med min kusin Amanda. Internetet funkar visst som vanligt här nere ungefär så kommer nog kunna blogga lite grann iallafall, dock inte lika mycket men när jag får tid ochsådär. Börjar jobba tidigt imorgon så blir nog inte att lägga sig allt för sent ikväll. Men vi har iallafall planerat att kolla på filmen "Dear John" sen eftersom ingen av oss har sett den än och alla säger att den är vrålbra och så vidare så det är väl lika bra att vi ser den också, eller hur? haha. Aja ska snart ta mig en dusch tänkte jag och därefter tror jag vi skulle äta marängschwis (eller hur de nu stavas) och de kan man ju bara inte tacka nej till direkt! Får se om vi hörs imorgon annars blir de dagen därpå! Hoppas ni haft en bra dag, jag har haft det toppen!


Kusinis Amandis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0