Just another stair until I reach the door

Hej på er! Hjärt och lungräddningen i skolan gick väl bra, skrattade fick man ju göra iallafall haha.. Skolan trallade sedan på och under lektionerna fick vi även reda på lite betyg ochsådär och jag kan väl säga att jag iallafall är nöjd.

Direkt efter skolan satte jag mig på cyklen och cyklade hem. Fikade lite tillsammans med mamma och min  bror och drog där efter ut ett tag, låg på gräst i solen och pluggade lite till idrottsprovet jag ska göra imorgon som jag ännu inte gjort klart.

Mer än så har ja inte gjort idag, bara ätit lite mat oså. Vet inte varför men även idag har jag varit så otroligt trött. Beror väl på att jag sover alldeles för lite kanske? Ae ja vene men ikväll ska jag iallafall försöka sova innan klockan tio! Så får de bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0