Put your hands up in the air

De har blivit dåligt med bloggande nu i några dagar men det är på grund av skolavslutning oså. Imorgon åker jag till Karlskorna där jag ska jobba i två veckor och även fira midsommar där med släkten oså och tror inte att ja kommer ha tillgång till så mycket internet där nere så nån uppdatering kommer de nog inte bli, kanske någon enstaka. Men hade iallafall tänkt hinna med att lägga upp lite bilder imorgon innan jag åker, dels från skolavslutningen och idag. När jag är hemma igen lovar jag att uppdateringen blir som vanligt igen och med bilder ochså från midsommar osv!

Men som sakt, kommer ha ett litet "uppehåll" i två veckor framöver men efter dom veckorna är jag tillbaka igen!
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, ska upp tidigt imorgon eftersom att bussen går vid tjugo över 7 redan.. Och sedan är de bara att tagga 5 timmars bussresa, wiihu! Haha nemen de kommer nog gå gallant, med lite musik och lite gottgott rullar tiden på rätt bra. Nu ropar sängen efter mig så med det här jätte jätte intressanta inlägget säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0