Running ´round leaving scars

Kom nyss hem från Malin där jag varit nu ikväll. Var ju med när hon färgade håret oså och tyckte verkligen att hennes hår blev vrål fint! Iallafall så blev de där efter en chill kväll hemma hos pinglan då de snackades om lite grejer osådär.

Tog sedan sällskap med mamma hem och som sakt så kom jag nyss hem. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll för har varit så grymt trött hela dagen idag, så sova behöver jag verkligen göra känner jag. Får väl se om jag är så duktigt så jag kommer i säng till typ halv tolv eller något sånt, vilket jag hoppas att jag gör för annars lär jag inte orka med morgondagen.

Imorgon börjar jag iallafall min dag med hjärt och lungräddning i skolan, och därefter är det en rätt så lång skoldag som till slut avslutas med hemkunskap som alltid är lika trevligt. Känns konstigt och tänka att det är sista onsdagen med klassen, sista onsdagen på Ludde och ja, känns typ inte värkligt, är dessa tre år på Ludde redan slut? Det har gått så otroligt fort.

Hoppas ni alla haft en toppendag! Nu ska jag fixa iordning lite oså för att sedan så småningom gå och lägga mig, godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; bara roligt om jag kan hjälpa så fråga på, här är ett inlägg om hur man får ett genomskinligt lager: http://randomabilder.blogg.se/2011/april/genomskinligt-lagger-bakom-bloggen.html#comment

hoppas det hjälper dej lite iallafall :)

2011-06-07 @ 23:18:31
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0