bless the broken road

efter en skön dag i skolan träffade jag lille malin och oskar och vi tog oss en runda på stan där ja hittade mig en tröja (som jag kan visa någon dag) och även lite presenter till mamma som fyller år imorgon! vi käkade även lite middag hemma hos malin som var göttans. jag cyklade hemåt runt 7 för en hemmakväll med lite plugg, men icke sa nicke så blev de inte. har istället suttit här och roat mig lite, kollat teve och suttit och pratat lite med min fina bror lowe. men nu tänkte jag iallafall lägga mig i sängen och förtsätta att kolla lite på teven och där efter sova rätt skapligt. hoppas ni haft en toppen dag! - godnatt


ella emma becca - 2011-03-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0