tredje mars

som jag sa i förra inlägget så blev det en runda på stan och vi stannade även till på mejeriet där vi träffade lisa och anna en stund. därefter fick vi i oss lite fika hemma hos malin och vid halv 7 hade vi dääääns och efter den tog jag mig en promenad hem och snackade även med pappa på vägen. när jag kom hem ringde jag emma och därefter tröck jag ner lite käk i magen.

imorgon väntas sista skoldagen innan helgen, en bussresa till kalmar och lite födelsedags firande eftersom att jag fyller år på lördag. min dag har varit nästintill toppen och en STOR FET TUMME på vädret he-he. godnatt!


2011-02-23

Kommentarer
Postat av: EMELIE - FOTO

fin blogg!:D

2011-03-04 @ 23:03:49
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0