ungspangkaka

kom precis in efter en liten promenad. dock kände jag att de började regna lite nu när jag nästan var hemma igen. även fast jag verkligen hatar regn kan de vara bra att de regnar nu så att snön försvinner bort, för snön har faktist varit här allt för länge nu. eller så känner och tycker iallafall jag, någon som håller med mig kanske?

min dag i skolan bestod iallafall av hemkunskap då jag och amanda gjorde ungspangkaka med bacon och hallonsylt + sallad. och om jag ska vara ärlig blev de faktist jättegott hehe. sedan hade ja bara matte/klasspass och därefter slutade jag. på klasspasset fick vi även våra klasströjor som vi beställt och som jag kan visa er i nästa inlägg!


ungspangkakan såg väl ut ungefär sådär hä-hä, bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0