söndag

imorse vaknade jag hemma hos malin och där var ju även oskar. stannade i några timmar innan jag tog mig en promenad hem i de vrål härliga vädret, gilla gilla gilla! när ja kom hem blev de gött käk. därefter blev de lite "kalas" för mig då vi käkade tårta oså och så kom även en liten släkting. emma kom hit också så de blev en massa snack och sånt som alltid är lika nice med den flickan! drog även med henne på ett litet ärende förut innan jag kom hem och tog mig en varm skön duschelidusch.

sitter just nu och käkar lite kvällsmat. kollade nyss på solsidan som alla andra söndagar klockan 8.
ska snart ta och fixa lite innan jag lägger mig i sängen skapligt ikväll.


super goda tårtan he-he och fina lillebror

Kommentarer
Postat av: Allis

sv:tack ella! men du är redigt sötare !

puss

2011-03-08 @ 07:36:15
URL: http://baraalliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0