cocnut tree

Idag har jag bara suttit och pluggat i stort sett hela dagen. Var dock i skolan från ett till tre då vi bakade tårta ochså men annars har tiden gått till plugg. Men i skolan lämnade jag in fyra färdiga arbeten och imorgon lämnar jag in ytteligare tre stycken som jag blev klar med nu ikväll, så nu är jag ääääntligen klar med allt plugg och det känns duktigt skönt vill ja lova!

Ska upp tidigt imorgon runt halv 6, ska packa efter som ja inte gjort det ännu och sedan tar jag bussen till Kalmar och sedan på eftermiddagen flyger jag mot Kreta - Agia Marina! Kommer bli galet nice och får ja bara hoppas på att de är super bra väder!

Min uppdatering har de senaste två veckorna varit jätte dålig men när jag kommer hem från Kreta lovar jag att de kommer bli bättre och då även med lite bilder från Kreta! Men ni får ha det så dunderbra här i Sverige för det ska iallafall jag ha!

Får se om de hinns med me något inlägg imorgon annars hörs vi när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: emmaronjaa

hoppas du får det bra i kreta :)

2011-05-27 @ 12:29:04
URL: http://emmaronjaa.blogg.se/
Postat av: Malin lindgren

Fin blogg, kika gärna in på min och lämmna en kommentar!♥

2011-06-05 @ 12:04:43
URL: http://malinviolalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0