orientering osådär

Försov mig lite imorse då ja vaknade typ halv 8 och skulle åka kvart i men ja hann bli klar på en kvart vilket var lite förvånande för att vara mig faktist! Åkte iallafall och mötte Amanda Ellen och Ebba och vi drog oss vidare ut mot Gränsö. Och satans så jobbigt det var och cykla, jobbigaste på länge. Orienteringen gick iallafall hyfsat bra, kunde kanske gått bättre men ändån!


En sån här liten figur stötte jag och Amanda på inne i skogen, och där kan man säga att jag blev rädd. Första gången i mitt liv jag ser en älg är när jag är ute i skogen och orienterar?! Riktigt läskigt men i närheten av Amanda kände ja mig lite säker hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0