Måndag

Dagen idag började väl inte så jättebra då jag tappade min mobil i stengolvet i skolan och skärmen sprack och tutchen slutade fungera. Så nu går jag runt och använder min brors gamla mobil, ingen topp mobil kanske men den får duga tillsvidare! Förutom den lilla olyckan på morgonen flöt väl den här måndagen på rätt så bra. Har varit i skolan, bakat pepparkakor, tränat, dansat och varit iväg en sväng med familjen! Fick även till lite behövligt snack med mallisbrallis innan jag drog hem förut, bra tjej dedär!

- Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla färdigt på sex and the city och sedan försöka sova. Börjar inte förrän klockan 10.10 imorgon så lite sovmorgon blir de allt, göttmos! Hoppas ni alla haft en bra start på veckan, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0