Fredag - söndag

I fredags blev det en kväll nere på mejeriet. Kollade på trofast som för övrigt var riktigt bra och träffade härliga människor! Fick även en kram av trofast som nästan gjorde min kväll, he-he. Kvällen avslutades sedan uppe på åhmans!

I går (lördag) träffade jag ett gäng med brudar, Emma Lisa Rebecca Ellinor och Emmy. Vi fixade i ordning lite tacos och hade det mysigt! Det blev även en cykelrunda fram och tillbaka genom hela Västervik. Kan ju säga att jag var skapligt trött när jag kom hem. Kollade på film tillsammans med familjen och somnade därefter gott bredvid Emma.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag kollat på match i ishallen och fixat lite med plugget. Är galet trött redan nu så funderar starkt på att snart gosa ner mig under täcket och sova faktiskt! Det skulle iallafall vara riktigt skönt!

Hur har eran helg varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0