But it's alright.

Min kväll bestod ju som sakt av dans och det blev även en liten runda nere på stan tillsammans med Malin. Jag fick med mig två par köp hem och vad visar jag er imorgon! Känner att klockan bara springer iväg nu och dagarna också för den delen. Inte långt kvar till jul nu känns det som(..?) Hade iallafall tänkt krypa ner under täcket nu och försöka sova. Imorgon ska jag upp tidigt för att passa min lillebror så känner att jag behöver sova för att orka. Hoppas ni haft en toppenbra dag i det sköna "sommar vädret" , har ju varit ovanligt varmt idag, skönt! - Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: THILDA

Hej gullis, jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med bloggen i helgen? Behöver hjälp med menyn och headern bara, hör av dig! <3

2011-10-06 @ 00:53:13
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0